نی نی نفس مامان

زندگی زیباست

1392/4/23 15:22
نویسنده : نفس
298 بازدید
اشتراک گذاری

  

                     بسم رب عشق

 

 

 من همیشه امیدهای بزرگی در زندگی دارم

چون دستم در دست توست 

خدایا از این که پیشمی ازت متشکرم...

 

 

 تا دست بر قلم میبرم سراغ تو را میگیرند کلمات چه

بنویسم!!!

 

 

زمین خوردن زیباست !!!

 

اگر هدف بوسیدن خاک پای مادرت باشد...

 مادرم 

با تو نفس کشیدن را دوست دارم 

همیشه با تو بودن را دوست دارم 

با من بمان که بی تو هیچم 

 

 

 

 پدر تنها کسی هست !!!

که باعث میشود بدون شک بفهمم که فرشته ها هم میتوانند

مرد باشند...

 پدرم 

واژه ها قد نمی دهند !!!

ارتفاع دلتنگی ام را ...

 

 

           تو که میدانی تمام وجودم هستی

 

این شعر را برای تو نوشتم  تا بخوانی و بدانی همه ی  

زندگی ام هستی !!!

نه قافیه دارد

نه ردیف  

نه اهنگ دارد

نه طنین 

اینها همه حرف دلم بود همین ...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)