نی نی نفس مامان

یه روز پر از استرس

1392/5/12 16:28
نویسنده : نفس
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                    به نام خدای مهربون  

سلام عزیز دل مامان و بابا 

خوبی نی نی خوشمل و نازم ؟

مامان جونم هرچه که بزرگتر میشی من و بابا بیشتر حست میکنیم و میفهمیم که چقدر برای ما عزیزی

نفس مامان شب نوزدهم ماه مبارک رمضان (شنبه )قبل از سحر به مامان و بابا یه استرس خیلی بد وارد شد 

من که بعد ار نماز صبح کلی گریه کردم و از خدا خواستم که مشکلی نباشه 

تا وقتی که رفتم دکتر و دکتر گفت که خداروشکر مشکلی نداری و همه چی خوبه من و بابا مجتبی و دوتا

مامانی های مهربونت از ترس سکنه کردیم 

خیلی روز سخت بود مامان جونم 

خیلی سخت 

کاش که دیگه هیچ وقت تکرار نشه 

نه برای من و نه برای هیچ مادرو پدری 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا جووووووووووووووووووووووووووونم شکرت 

الهی شکر که هستی و قلب کوچولوت میزنه و تکون میخوری مامان جووونم 

خیلی زیاد دوست دارم 

خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرش و بکنی 

بابا مجتبی هم خیلی مواظب من و شماست نی نی گلم 

اون روز بابا مجتبی یه نذری واسه سالم بودنت کرد 

که انشالله در اولین فرصت باید بریم پیش امام رضا(ع) و نذرمون و ادا کنیم انشالله 

*السلام و علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)*

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)