نی نی نفس مامان

پسمل زمستونی

1392/5/12 17:29
نویسنده : نفس
250 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بسم الله الرحمن الرحیم 

 

سلام عشق مامان 

الهی فدات بشم من ، عزیز دلم ، من و بابا مجتبی بی صبرانه منتظرتیم نازنینم  

 انشالله که همیشه صحیح و سالم باشی مادر جوووونم 

عشق مامان 

شنبه که رفتم سونوگرافی آقای دکتر گفت که نی نی تون یه آقا پسر خوشکل و نازه 

من و بابا مجتبی قبل از اینکه از شنیدن اینکه تو پسملی خوشحال بشیم 

هزار برابر از اینکه شما صحیح و سالم هستی و داری تو دل مامان تکون میخوری خوشحال شدیم و

خدارو صد هزار مرتبه شکر کردیم 

عزیز دل مامان دوست دارم بدونی واسه پدر و مادر هیچ چیز با ارزش تر از سلامت بچه شون

نیست و برای من و بابا مجتبی هیچ فرقی نمیکرد که شما

یه دختر خانم خوشکل باشی ویا یه آقا پسر ناز 

هرکدومش که باشی واسه ما عزیزی 

 و وجود نازنینتو با هیچ چیز تو دنیا عوض نمیکنم 

بابا مجتبی طاقت نیاورد و به مامانی (مامان خودش ) گفت که شما پسملی و مامانی هم

کلی خوشحال شد 

منم زنگ زدم به خاله مرضیه و مامانی فاطمه گفتم که من تو دلم یه گل پسر دارم 

ولی به همشون گفتم فعلا به هیچ کس نگید که نی نی ما پسمله 

چون احتمال خطا و اشتباه وجود داره 

 همه از اینکه شما صحیح و سالم هستی خوشحال هستن و خدارو شکر میکنن

 

خدا جوونم شکرت 

خدایا نی نی مو به خودت سپردم 

خودت محافظ نی نی من و تمام نی نی ها باش

الهی آمین 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)